Statie de Lipit simpla V.2 cu Letcon 24 V , 48-60 W



Statie de Lipit simpla V.2 cu Letcon 24 V , 48-60 W
   


       Asa cum am scris in articolul anterior Statie de Lipit simpla cu Letcon 24 V, 48-60 W dupa realizarea Statiei de Lipit, analizand cablajul proiectat, m-am decis ca sa il redesenez pentru realizarea unui cablaj mai mic si mai compact.

    Am urmarit amplasarea celor doua componente (stabilizatorul LM7812 si Triacul BT136) care disipa caldura si necesita montarea unui radiator, pe o latura a cablajului, asa se poate utiliza un singur radiator de dimensiuni adecvate disipatiei termice, comun pentru cele doua componente.

    Am grupat/montat conectorii pentru intrarea de la transformatorul care debiteaza 24Vac, rezistenta letconului si termocupla letconului, impreuna pe un lateral al cablajului, iar in partea opusa am montat conectorului pentru intrarea pentru potentiometrul din care se regleaza temperatura dorita a letconului.


     Cateva poze ale cablajului re-proiectat pentru Versiunea 2 (V.2) a Statiei de Lipit:






     Cablajul realizat in regim DIY prin metoda Transfer de Toner:



   Am incercat si am realizat un lot de cablaje profesionale, made in China (este mai ieftin ca in RO) pe care le-am pus la vanzare pentru cei care doresc realizarea acestei Statii de Lipit V.2 si nu isi pot realiza acasa cablajul imprimat.

  Cablajul realizat profesional:



   Pentru cei interesati, pretul unui cablaj realizat profesional este:

  1. pret cablaj = 20 ron + 10 ron transport, cu virare bani in cont bancar
  2. pret cablaj = 20 ron + 18 ron transport, cu plata ramburs la primire colet.
                                            LIPSA STOC CABLAJE

     Stocul este limitat in functie de cerere, se mai pot realiza cablaje profesionale/industriale, daca sunt cereri in acest sens.







   Atasez si fisierul cablajului Sc 1:1 pentru cei care isi pot realiza in regim DIY cablajul.

SUCCES

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu